Sejuta Cinta

02 July 2008

Risau

Knapa dengan aku ni..... susah hati betul lah....tulah suka tangguh2 hah padan muka.... isk aku mesti bersemangat ni kalau tak aku juga yang susah nnti....demi masa depan ku...aku mesti buang perasaan malu aku...aku mesti buat betul2....pedulik lah org nak ckp aku apa...yg penting aku ada motivasi diri utk berjaya dlm hidup....
Tadi aku jumpa abg.....hehehe dia dah balik kl...kesian dia penat...yalah nak seminggu juga dia jaga emak dia kat spital...manalah nak cukup tido....kesian2....moga2 semester menjadi lebih baik buat aku.... aku kesian kat ayah aku jer...tak smpi hati tgk dia kiirim duit bulan2...jangan mengalahhhhh uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa........
Aku sedar bukan mudah
Untuk mengejar mimpi indah
Pernah suatu ketika dulu
Ku punya harapan besar
Kini aku tak pasti
Dapatkah ku miliki
Sudah jauh kita tempuh
Kekalkanlah impian lalu
Mungkin ada hikmah
Yang akan menunggu
Di penghujung jalan
Biar nanti kecewa
Setidak-tidaknya mencuba
Jika halangan menduga perjalanan kita
Janganlah kau putus asa
Kerana ku ada di sisi setia menemani
Andai semangatmu gugur
Genggamlah tanganku
Kita hampir ke situ
Adakala ku terasa
Ketabahan tak setegar
Tetapi apakan daya
Berhenti separuh jalan
Percayalah padaku
Aku yakin kita mampu
Biar orang katakan
Rapuhnya harapan
Bukan mereka tentukan lagi
Kau ada aku dan aku punya kamu
Amanlah akhirnya tetap bersama...

2 comments:

eleza737 said...

aaaaaaaaaaa jan risauu..
aku ada.. waakakakkaka... xde kene mengene.. wahkahakakh

Fifiey82 said...

gilakkkkkk.....isk susah hati lagi ni....selagi x selesai selagi ada cinta di hatiku.....

Blog Archive

 

©2009 Welcome To My Life | by TNB