About Me

My photo
Happy go lucky person, very shy-shy gurl, very tong-tong gurl, have a million dreamz...and I hope my dreamz will be come true...

Sejuta Cinta

23 October 2008

Mawi AF3

Hello...hello...salammm... harini aku nak update pasal MAWI pula... yer lah beb... MAWI nak kawin dah.... aku frust ni MAWI kawin... muehehhehehe.... errr sebenonyer aku gumbiraa bercampur sedih MAWI nak kawen ni...wakakakkaka... aku doakan MAWI bahagia bersama EKIN... siapa2 yg frust di luar sana redha lah dengan ketentuannya... itu qadha qadar tuuuu jgn dok kutuk2 MAWI dan EKIN bagaiiii.... aku gumbira sebenonyer EKIN pon dah berubah... dah pakai tudung tuuu tak seksi lagi mcm dulu... Alhamdulillah... biasanya perubahan ni kenkadang ada org yg kurang senang... tapi takpo takyah peduli org nak kata apa... yg penting kita masih ikut Al-Quran Sunnah kan... sempena dengan majlis kawen MAWI ni aku letak lah jadual majlis kawen MAWI mengikut pelan Astro... aku ambek kat UTUSAN.... jangan ketinggalan menyaksikan program-program istimewa Astro sempena pernikahan Mawi-Ekin di saluran OASIS.




*17 Disember 2008 (Rabu) - 9.30 malam

Oasis (saluran 106, Astro)

Kursus kahwin Mawi-Ekin (bahagian 1)


*18 Disember 2008 (Khamis) - 9.30 malam

Oasis (saluran 106, Astro)

Kursus kahwin Mawi-Ekin (bahagian 2)


*19 Disember 2008 (Jumaat) - 9.30 malam

Oasis (saluran 106, Astro)

Kursus kahwin Mawi-Ekin (bahagian 3)


*20 Disember 2008 (Sabtu) - 11 pagi

Oasis (saluran 106, Astro)

Siaran langsung majlis pernikahan Mawi-Ekin


*28 Disember 2008 (Ahad) - 11 pagi hingga 6 petang

Prima (saluran 105, Astro)

Siaran langsung majlis resepsi keluarga Mawi dari Felda Taib Andak, Johor

Dokumentari kisah cinta Mawi-Ekin


*11 Januari 2009 (Ahad) - 6 petang

Ria (saluran 104, Astro)

Dokumentari persiapan persandingan Mawi-Ekin


*11 Januari 2009 (Ahad) - 7.30 malam

Ria (saluran 104, Astro)

Siaran langsung majlis resepsi istimewa Mawi-Ekin dari Hotel Palace Of The Golden Horses


[ ... ]

21 October 2008

Dato Siti Nurhaliza Berlakon???

Haiiiii.....salammm... harini aku letih skit... yer lah letih main hujan... tiap petang hujan jer... takper hujan rahmat.... wei.. wei.... Dato Siti nak belakon beb... btl ker??? nahhhh korg baca lah artikel ni dulu.... sapa2 peminat2 Dato Siti tu pastinya bergumbira.....lets check it out...


Oleh SHAZRYN MOHD. FAIZAL
shazryn.faizal@utusan.com.my

HAMPIR 13 tahun mendamba diri menjadi anak seni, hampir kesemua penerbit filem atau drama cuba untuk menyunting penyanyi nombor satu negara, Datuk Siti Nurhaliza untuk berlakon di bawah produksi mereka.

Baik semasa masih lagi anak dara sehinggalah sudah menjadi isteri orang, mereka tetap tidak putus mencuba mahu Siti berlakon bersama mereka.

Bukan mudah untuk melembutkan hati biduanita muda negara ini untuk menonjolkan bakat lakonannya walaupun dia pernah beraksi di pentas teater menerusi pementasan P. Ramlee The Musical musim pertama tahun lalu.

Namun pun begitu, wanita berusia 29 tahun ini, tetap dengan pendiriannya bahawa hatinya belum terbuka untuk bergelar pelakon.

Beliau hanya akan menimbangkan seandainya watak yang diberikan kepadanya bersesuaian dengan imejnya serta skrip yang dirasakan mampu memberikan mesej yang berguna kepada penonton.

Apabila KRU Studios menawarkan watak Puteri Gunung Tahan kepada Siti untuk filem terbaru terbitan mereka, Magica yang akan menjalani penggambaran tahun hadapan, Siti menjelaskan, dia masih belum memutuskan memberikan sebarang jawapan.

"Tawaran yang diberikan oleh pihak KRU Studios itu memang menarik dan saya sendiri sudah membaca skripnya. Malah, mereka juga sudah memberitahu saya jalan ceritanya namun, saya belum lagi memberikan jawapan saya.

"Ini kerana saya harus memikirkan beberapa perkara sebelum saya mengambil keputusan untuk melibatkan diri dalam produksi ini.

"Seperti yang kita tahu, berlakon bukannya mudah kerana ia memerlukan waktu yang agak lama di lokasi.

"Bukan itu sahaja, apabila berlakon, ia memerlukan komitmen yang tinggi serta penumpuan yang menyeluruh dalam memberikan hasil yang terbaik," jelas Siti penuh hemah sewaktu ditemui pada majlis rumah terbukanya bersama peminat di Kelab Ukay, Bukit Antarabangsa, Kuala Lumpur petang Ahad lalu.

Namun, satu yang pasti kata Siti, dia sudah menyatakan persetujuannya untuk terlibat dalam filem animasi arahan sutradara kreatif, Mamat Khalid berjudul Kelip-Kelip yang kini berada di peringkat pra produksi.

Bukan sekadar terlibat menyumbang suara untuk salah satu watak yang dicipta untuknya, malah Siti juga memberitahu, dia akan menyanyikan lagu tema filem tersebut.

"Melihatkan sedikit sedutan filem berkenaan membuatkan saya begitu teruja untuk mengatakan persetujuan saya terlibat dalam filem ini kerana ia lain daripada yang lain.

"Kelip-Kelip bukanlah filem animasi biasa tetapi ia merupakan filem animasi 3D seperti mana yang kita tonton menerusi filem A Bug's Life, Antz dan Bee Movie," katanya lagi.

Pemilik vokal Biarlah Rahsia dan Menanti Pasti ini juga menjelaskan, seandainya diberi peluang untuk berlakon, dia mahukan sesuatu yang mampu memberikan impak kepada penonton terutama dari segi jalan ceritanya yang mempunyai mesej yang berguna untuk diteladani.

Ditanya tentang penglibatannya dalam drama bersiri Spa Q musim kedua, isteri kepada usahawan ternama, Datuk Seri Khalid Mohamad Jiwa ini menjelaskan, penampilannya dalam Spa Q 2 hanyalah sebagai pelakon undangan sahaja.

"Berkemungkinan besar, seandainya berjalan lancar, saya juga akan menyanyikan lagu tema untuk drama bersiri berkenaan," jelas penyanyi lagu Ku Mahu ini yang telah menjadi lagu tema Spa Q musim pertama.

Melihatkan sosok tubuh si cantik manis ini yang kelihatan susut sejak akhir-akhir ini, Siti menjelaskan ia merupakan inisiatif daripada berdiet dalam usaha untuk memperbaiki staminanya.

"Saya berdiet sejak daripada sebelum Ramadan lagi dan setakat ini, berat badan saya dalam lingkungan 56 kilogram.

"Saya kena jaga pemakanan saya dalam untuk terus berada dalam lingkungan itu agar saya dapat memiliki stamina yang baik sebelum masuk studio tidak berapa lama lagi," jelasnya lagi.

Berbicara tentang pembikinan album terbarunya yang berkonsepkan kontemporari tradisional itu, penyandang Vokal Wanita Terbaik Anugerah Industri Muzik (AIM) sembilan kali ini menjelaskan, beberapa komposer yang terlibat sudah pun menyiapkan muziknya.

"Saya juga sudah mendengarkan muzik yang telah disiapkan itu dan jika tiada aral melintang, saya akan memasuki studio pada akhir bulan ini atau sewal bulan hadapan.

"Seandainya semua berjalan lancar, album ini akan dipasarkan sebelum atau pada penghujung tahun ini," ujarnya yang kali terakhir muncul dengan album studio, Hadiah Daripada Hati tahun lalu.

Berbicara tentang rumah terbukanya bersama peminatnya yang menganggotai SitiZone itu, Siti tidak menyembunyikan rasa terujanya apabila dapat mengumpulkan peminat setianya yang tidak pernah henti menyokongnya sejak tahun 1996 lagi.

"Pemilihan mereka untuk majlis ini dilakukan di laman web rasmi saya iaitu sitizone.com dan seramai 200 orang telah menyatakan persetujuan mereka untuk hadir pada majlis ini.

"Bukan mudah untuk mengumpulkan mereka untuk sama-sama memeriahkan majlis ini kerana masing-masing mempunyai komitmen di samping waktu dan masa yang tidak mengizinkan.

"Ini juga adalah kali pertama saya membuat rumah terbuka bersama peminat secara besar-besaran. Sebelum ini, memang ada dilakukan majlis bersama mereka tetapi hanya dalam majlis tertutup dan kecil-kecilan sahaja apabila saya memenangi anugerah dan sebagainya," katanya yang sempat mendendangkan lagu Nazam Lebaran bersama peminatnya.

Malah, Siti juga melahirkan rasa bertuahnya apabila suami tercinta memberikan sokongan penuh terhadap majlis yang dianjurkan oleh Siti Nurhaliza Productions itu.

"Pada awalnya, suami mencadangkan agar rumah terbuka ini dilakukan di rumah sahaja tetapi saya memikirkan tentang keselesaan. Jadi, apabila dilakukan di sini, masing-masing bebas dan boleh berkumpul bersama-sama," katanya lagi.


[ ... ]

Ular Lari Lurus... Laju-Laju Yop....

Memandangkan tenet malam ni mcm ular.... jadi aku pon nak kongsi gambo2 ular peliharaan aku... enjoy2 lah tgk ular aku.... x lama lagi zoo ular pon aku nak buka... x larat yop bnyk sgt ular duk bejuntai2 kat tingkap aku....


Ni Ular Paling Suka Aku Nengok... Warna Dia Lawa yop.... Nasib Baik x Pink... Kalo Pink Aku Bawa Ke Mana2...

Ular Ni Aku Import Dr California... Jauh Yop Aku Cari Ular Ni...

Ni Pula Cobra Snake... Ni Susah Nak Dapat Yop... Dah Pupus Katanya...


Ni Kawan Aku Dr USA Bagi Ni... Hadiah Harijadi Katanya... Errr Aku Ader Kwn Kat Obesi Erk...


Ni Preety Snake... Lawa kan... Hah Bolehlah Sapa2 Yang Lukis Batik Tu Tiru Jer Batik2 Yg Ada Kat Ular ni....


Ular Yang Paling Last Ni Cam Muka Okfind Skit2...Kan Tgk Btl2 Sama Kan... (ala2 atok...ala2 atok hei jgn saman...tlglah atok...)

[ ... ]

20 October 2008

My Stacy...

Halooo....salammm... x brapa nak sihat lah harini....sesakkkkk...jenjalan gi blog abg man td pastu jumpa gambo stacy yg shumil...jadi semua gambo2 yang aku culik di bawah ni...crdt to abg man...toche...toche...

Wa paling suka tgk gambo ni...

Ni pun wa suka tgk...shumil aja dlm baju tradisi org bajau... itu wa punya suku kaum juga tu


Muka Stacy kat sini macam Liyana Jasmey kan... wa minat lakonan Liyana tu...shumilnya Stacy dalam gambar ni...
[ ... ]

Hello (Farah Asyikin)

video

Hah ni ler lagu yg aku dok dengar hari2... lagu besttttt... aku online jer... aku dgr lah lagu ni... best sangat... lagu ni aku tujukan buat chaters2 kat stacyfrenz yang doulu2 masa mula2 aku join kat sana dulu... enjoylah dengar lagu ni yer...hehuhehu... lagi satu aku nak bebel ni... nak bgtau ni lagu2 farah asyikin semua bestttt.... pegi lah beli yg original... x rugi yop... aku tlg promot ni... muehehe...
[ ... ]

19 October 2008

Flight Of The Living Dead

On a flight from Los Angeles to Paris, a mad scientist on the run from the CIA is transporting a coffin containing the body of a colleague infected with a genetically modified virus. While the 747 crosses a violent thunderstorm, the instability of the aircraft allows the corpse to get out of its container. The flesh-eating zombie quickly starts to spread the virus, infecting many of the passengers.


Ni Dah Start Dah Buat Aku Tak Duduk Diam...

Ni Zombie Lawak Giler... Dia Ketatkan Sangat Seat Belt Dia Smpi Jadi Zombie Pon Tak Leh Buka...wakakakakak

Ni Ler Org Yang Bertanggungjawab Bawa Virus Zombie Itew...

Skalik Bila Dah Jadi Zombie...wakakkakakaka

Haloooo... salammm... semlm aku gi midnite movie... best wooo movie yg aku br tgk ni... tp tulah ending dia hampehhhh... ada sambungan kot... tp still best lah... kalo tgk tak rugi lah duit itew...aku gi tgk kat BST... yang pewnting org x ramai mcm sll... senang lah hidup aku takyah beratur panjang2....Movie ni walaupon ngeri tp ada unsur lawak2 juga lah... best... wakakakkaka... ending dia pon cam klakar skit walaupon aku x brapa nak puas hati dgn ending itew... yang pewnting lagi 18SG... hah yg kanak2 itew toksah verangan nak pi tgk kat panggung hokey... beli jer CD... kalo cetak rompak ni aku rasa dah ada kot... tp quality mesti tak best jadi 5 rggt itew akan rasa rugi... jadi dinasihatkan beli yg original... Sekian Makaseh... For more information please log on this site (PLANE DEAD)


[ ... ]

Hello...Hello




Hello
dapatkah kau mendengarnya

Hello

Gelombang suara yang bergetar
Terjermahan luahan rasaku
bagiku kau dan aku berasing dunia
cinta menyatukan cinta
juga bukannya segala

Dulunya kita bagai Rumi dan Juli
janji setia aaa....
bezanya kita bagai Zurah dan Marikh
mengertilah hello hello

Hello

Hello
gaya matangmu mempesona
sikap keanakan mencelakan
kumual kusesal kusesal
kau sering menyalahkan aku dan segalanya
tak pernah kau terlihat seksismu yang tercabar


Dulunya kita bagai Rumi dan Juli
janji setia aaa....
bezanya kita bagai Zurah dan Marikh
terpatrinya cinta

Cerminkan dirimu
era retak beribu
jarang pada kita begitu ketara
helah dan caramu
sering buatku kaku
sememangnya kita berbeza
berbeza

Bagiku kau dan aku berasing dunia
cinta menyatukan cinta
juga bukannya segala


Dulu kita bagai Rumi dan Juli
janji setia aaa....
kaburnya mata beza manikam jauhari
terpatrinya cinta
bezanya kita bagai Zurah dan Marikh
perang dunia aaa...
panas bagai sahara antartik
mengertilah

Hello..hello
[ ... ]

Blog Archive

 

©2009 Welcome To My Life | by TNB