Sejuta Cinta

23 October 2008

Mawi AF3

Hello...hello...salammm... harini aku nak update pasal MAWI pula... yer lah beb... MAWI nak kawin dah.... aku frust ni MAWI kawin... muehehhehehe.... errr sebenonyer aku gumbiraa bercampur sedih MAWI nak kawen ni...wakakakkaka... aku doakan MAWI bahagia bersama EKIN... siapa2 yg frust di luar sana redha lah dengan ketentuannya... itu qadha qadar tuuuu jgn dok kutuk2 MAWI dan EKIN bagaiiii.... aku gumbira sebenonyer EKIN pon dah berubah... dah pakai tudung tuuu tak seksi lagi mcm dulu... Alhamdulillah... biasanya perubahan ni kenkadang ada org yg kurang senang... tapi takpo takyah peduli org nak kata apa... yg penting kita masih ikut Al-Quran Sunnah kan... sempena dengan majlis kawen MAWI ni aku letak lah jadual majlis kawen MAWI mengikut pelan Astro... aku ambek kat UTUSAN.... jangan ketinggalan menyaksikan program-program istimewa Astro sempena pernikahan Mawi-Ekin di saluran OASIS.




*17 Disember 2008 (Rabu) - 9.30 malam

Oasis (saluran 106, Astro)

Kursus kahwin Mawi-Ekin (bahagian 1)


*18 Disember 2008 (Khamis) - 9.30 malam

Oasis (saluran 106, Astro)

Kursus kahwin Mawi-Ekin (bahagian 2)


*19 Disember 2008 (Jumaat) - 9.30 malam

Oasis (saluran 106, Astro)

Kursus kahwin Mawi-Ekin (bahagian 3)


*20 Disember 2008 (Sabtu) - 11 pagi

Oasis (saluran 106, Astro)

Siaran langsung majlis pernikahan Mawi-Ekin


*28 Disember 2008 (Ahad) - 11 pagi hingga 6 petang

Prima (saluran 105, Astro)

Siaran langsung majlis resepsi keluarga Mawi dari Felda Taib Andak, Johor

Dokumentari kisah cinta Mawi-Ekin


*11 Januari 2009 (Ahad) - 6 petang

Ria (saluran 104, Astro)

Dokumentari persiapan persandingan Mawi-Ekin


*11 Januari 2009 (Ahad) - 7.30 malam

Ria (saluran 104, Astro)

Siaran langsung majlis resepsi istimewa Mawi-Ekin dari Hotel Palace Of The Golden Horses


5 comments:

okfind88 said...

hakhak...ko frust ek??jan wei..nnti usu marah kann..bru ko taw..ishh...pape pown..tahniah la kpd pasangan itu..moga kekal ke anak cucu..amin..pape pown..kita doakn je la kebahgian org...

sixnebess said...

salam sis...
alamak... xbest laa tgk tv je..jum kita pi masjid JOHOR BAHRU..pastu mlm pi STADIUM TERTUTUP JOHOR BAHRU..
:p ..semua resepsi kita pi tau..hohoho..bleh kan kan kan?

Fifiey82 said...

boleh ba nebes... tp transpot tiada ba....wei okf... ko tau tak usu hari2 buka blog aku... matilahhhh dia cek kat tpt chat tu... dah lah sopi kata rindu bagai.... muakakkakakakakaka

Fza blink2 said...

hahha...frust ek fifiey?
same bah...
sedih pun de...yela dy dh nk kwin dh pasni..
happy pun de gk..sbb pasni x de la kuar cter bkn2 lg psl mwi...
kite doakn kbhgian drg key

Fifiey82 said...

wakakakakka,,,, x ba frust,,, gumbira sebenarnya... ya kan doakan yg terbaek...

Blog Archive

 

©2009 Welcome To My Life | by TNB