Sejuta Cinta

20 December 2008

Alhamdulillah: Mawi & Ekin Sah Bergelar Suami Isteri




Alhamdulillah MAWI & EKIN sdh sah bergelar suami isteri... aku sedih juga tgk EKIN nangis ni... mcm mana lah kalau aku kawin nnti kan... sempat kah kawin ni... ekekeke... apa2 pun sama2 kita doakan MAWI dan EKIN berbahagia sehingga akhir hayat dan menempuh ujian rumahtangga dengan sabar dan tenang...





JOHOR BAHRU, 20 DIS 2008: Sejarah manis tercipta lagi apabila pernikahan Raja SMS, Asmawi Ani, 27, dan pasangannya, Nora'ashikin Abdul Rahman, 29, selamat disempurnakan dengan penuh istiadat sebentar tadi.


Syukurlah, dengan sekali lafaz, Mawi dan Ekin selamat dinikahkan oleh Penolong Pendaftar Nikah Johor Bahru, Dato' Hj Maahat Mohd Said di Masjid Sultan Abu Bakar yang tersergam indah di Selat Tebrau.


Turut hadir menyaksikan pernikahan ini adalah Kadi Daerah Johor Bahru, As Syeikh Hj Husni Tamrin Md Sharif serta Imam Masjid Sultan Abu Bakar sendiri, Imam Mahadir Yahya.


Pihak Mawi bersaksikan penyanyi dan pendakwah terkenal, Ustaz Akhil Hayy dan Ustaz Dzulkarnain Hamzah Al-Hafiz manakala Ekin pula disaksikan oleh penceramah terkenal, Dato Dr Mohd Fadhilah Kamsah dan Ustaz Dinie Juri.


Pihak Mawi menyerahkan 9 dulang hantaran kepada Ekin berupa Al-Quran, cincin dan peralatan perhiasan diri termasuk wang hantaran sebanyak RM30,000.


Manakala pihak Ekin pula menyerahkan 11 dulang hantaran berupa Al-Quran, kelengkapan solat serta produk keperluan diri kepada Mawi.


Sumber: Murai.Com




No comments:

Blog Archive

 

©2009 Welcome To My Life | by TNB