Sejuta Cinta

01 January 2009

It's Not Fair



Kenangan 2008 sdh pergi meninggalkan aku... dengan bnyk perkara yang belum di selesaikan. Di akhir2 2008 aku di hempap masalah besar yang belum selesai sehingga kini... inilah dugaan hidup... kadang2 aku terasa x adil untuk aku... tp sememangnya sdh lumrah kehidupan begitu... sebagai hambanya aku patut bersyukur kerana masih boleh bernafas. Kadang2 aku putus asa untuk mengejar impian... impian apa? aku sendiri kurang pasti... aku sendiri x tahu apa yg aku mahu... berpura2 cool depan kawan2... itu shj yg mampu aku buat untuk x mengingati perkara2 yg belum selesai itu. Apa yg belum selesai??? biarlah aku shj yg tahu... biarlah aku shj yg derita... derita di atas jalan aku sendiri... yang pasti aku x akan mengheret org lain dlm derita ini... dan yang paling penting aku harus teruskan kehidupan walau macam mana susah pun aku. Semoga 2009 ini ada sinar baru untuk aku... dan memohon kepada Rabb agar aku boleh mengharungi semua ujian darinya... Wallahua'lam Bithawab...




4 comments:

Anonymous said...

sob sob sob..ebess lg byk yg lum setel..2008 byk memori..aduyai..adil atau x itu suda yg ditulis tuk ebess..mcm tu juga dgn sis kaaan..

Fifiey82 said...

yg pnting sentiasa blajar redha dgn ujian kan ebess

kizari said...

pidahh..yg berlalu biarkn pergi..yg akn dtg..sambutlah ia ngan kemesraan...wah..hmm...biasa la ff..lumrah kehidupn...bg aku....memori 2008 biarkn jdkn ia sbg pengalamn kita tok ari esok..ok??

Fifiey82 said...

ok bah kalo kau

Blog Archive

 

©2009 Welcome To My Life | by TNB