Sejuta Cinta

20 January 2009

Tag Nur Ebess


Sila paste 5 gambar benda yang agak penting dalam hidup.
Pastikan gambar yang di snap sendiri, bukan copy dari mana-mana, dan adalah barang anda.
Terangkan kenapa benda itu berharga bagi anda.
Tag 5 rakan yang lain.



Ni amatlah penting bagi diri i yg jelita ni uolzz... nak2 muka i yg mcm pan asian ni kan... takut pulak polis kata i warga Switzelen...



Ni pun penting oulzz... zaman2 milenium ni harus ada, paling sengkek pun 3310 lah oulz... yg penting boleh guna katanya... takutlah oulz tiba2 mak hayam nak culik i... haruslah dia nak culik... muka i ni jelita sgt uolz...



Ini pun penting dlm hidup i... paling kurang pun dlm dompet RM50... bukan i mata duitan oulzz... tp untuk kegunaan seharian katanya...




Walauponnn laptop i x segah ini... inilah yg i idam2kan... laptop ni dlm sehari 5 kali i buka oulz... kdg2 x tutup2... harus bil letrik rmh akak i smpi 2rat sebulan... semua tu keje ii... laptop i laptop tebal jerk oulz mcm laptop gomen... tepaksalah i keja kuat membanting lemak untuk beli laptop mcm ni...



Yang ni memang sgt penting bg i yg jelita ni... sgt2 penting... takut pula tetiba dapat tamparan berdarah... tak pasal2 i malu... sediakan payung sebelum kilat dtg....


Rakan Lain Yang I Nak Tag Ialah:


Zaza

Abg Lan

Andy Sahlam

Ryomasakuno









4 comments:

z a r i t h n u r said...

yg last plg x tahan..wakakakakakaa..eh bila sa tag sis pedot nih?

Fifiey82 said...

erk bukan ada ka.... adaka tiada

YAN-JESSA said...

wakakakkakakakakakkakakakak

Fifiey82 said...

muakkakakakaka

Blog Archive

 

©2009 Welcome To My Life | by TNB