Sejuta Cinta

11 February 2009

Hari Ini Dalam Geografi...


Kalau Mcm Ni Punya Lawa... Sapa2 Juga Akan Tepesona


Bab 1:

Hahhhhh harini bapa jelita dtg... ada kursus katanya kat PutraJaya... bapa jelita balik kk hari khamis... aaaa skujap jerk... kalau lama2 bole mnta beli mcm2 kan... jelita ikut bapa tido kat The Federal Hotel... hangen juga hotel ni... dlm web kemain lg lawa bak sutera... hakikatnya indah rupa dr khabar... adesaaaaa... takpo2 yg penting boleh tido, kuncing, birak, mkn dgn selesa... esok mlm baru lah bapa jelita tido kat bndr sri permaisuri... jelita tggu pula rombongan mami jarum ke tioman 24 hb ni... bolehlah jelita turut serta... erk... siapakah???




Bab 2:

aaaa... sambung lg pasal baapa jelita... td ambil bapa kat kl central... sm2 lah dgn 2 org kwn beliau...pastu bapa jelita ngan kengkawan dia gi mkn kat foodkot ... jelita x mkn... diet katanya... padahal dr pagi x mkn... tarik hingus jerk tgk durg mkn... biasalah jelitakan wanita solehah lg pemalu... pastu nek teksi pegi federal hotel... dlm perjlnn, hujan bagai batu turun menghiasi pemandangan indah lagi suci di kota indah kola lumpo yg penuh kealiman & keulamakian tanpa sebarang kemeksiatan... nak2 lg hotel ni letaknya sggh strategik di bukit bintang yg penuh dgn gunung2 yg terbelah keindahan... lepas cek in... kakak jelita pula call suruh balik rumah... konci rumah dia... laki dia yg pegang... adesa... dlm keterpaksaan jelita balik juga dgn disedekahkan 20 hengget oleh bapa tercenta untuk nek teksi... dgn penuh kesupanan dan kesusilaan, jelita pun keluar mencari teksi... tyme2 hujan lg... haruslah diriku semakin jelita... berbekalkan paras ropa yg cukup menawan dan bentuk badan bak gajah2 kekenyangan... jelita bagai di bungkus kain kapan yg basah...semua pemuda... x kira bangsa terpegun melihat jelita... x shangker... jelita punya ramai peminat... apa yg jelita ingin kongsi disini ialah pengorbanan jelita... balik semaata2 untuk hntr konci... haruslah semua pengorbanan itu di jadikan teladan dan ikutan pada masa2 akan dtg... sekian makaseh



2 comments:

okfind88 said...

ooo..patut ler ko jarang mehonlinekn diri ko 2 3 ari ni...lau x..ari2 tu menhonlinekan diri ni..hehe..bha..tu cermin kete pecah tu nape???kne pecah dek along ka??huhu..wow..begitu besar pengorbanan kaw pidah yg xjelita tp jeleta..blik semata2 nk anto kunci..muehehe..

Fifiey82 said...

besar kan mcm orgnya

Blog Archive

 

©2009 Welcome To My Life | by TNB