Sejuta Cinta

21 February 2009

Week 1: OIAM 3

Opening yg bertenaga smpi aii pon extra eksaited nak tgk... Best sgt... bertenaga... tyme ni suka pulak tgk Abg Tomok... ada aura lah Abg Tomok... aiiii likeeee... great job guyss...


ANITH

Pada aku persembahan dia biasa2 aja... energetik mmg energetik... tp belom smpi tahap terpesona untuk melihat persembahan beliau...
xpa baru mnggu 1... kita tggu next week pulak...



AMYLEA

Masih amazing tp blom extra amazing...

SIMON

Mula2 agak bosan... pastu agak best dan bertenaga...
ada graf lah persembahan beliau...
nmpk sgt humble lah dia ni...



AYU

aaaaa dia nyanyi lagu jelita... tidakkkkkk.... hakakakka...
agak x best... setuju dgn syafinaz,
mula2 ok lepas tu overdoing smpi off sana sini...


FIFY

aaa ni mmg di tggu2 persembahan dia... (aku yg tertunggu2) kalo tgk muka dia, aku rasa dia ni biasa2 aja... tp bila dia perform... agak best...
cuma part lower note tu aja yg kurengz skit...



AWEERA

aku dah bosan... aku dah bosan... aaaawwwwwwww.... good job Aweera...
u rockkkk (hensem pula dia mlm ni...)



PIJA

aaaa sgt best hokey... bertenaga... still power... extra power...
(virgon, bkn pija lmbt masuk tu... mmg muzik arrangement dia mcm tu)


NINE

aaaaa knapa? abg nine penat ka... kurang stamina lah abg nine...
abg nine pi joging...
(suka pula tgk muka dia mlm ni... sgt comel)


HAN

Muka dia x brapa nak manis lah...
rasa2 kena letak madu bnyk2 sblom tido...
Power... tp jgn kangkang sgt dik... ahakz...

TOMOK

Abg Tomok nak saennnnn...
jgn risau sayer akan sokong abg tomok smpi kapan pon...
(not bad lah persembahan dia)


ESTHER

Fantastic... u go gurl...
(Esther dpt imunity... so dia slamat dr tersingkir next week)



RIZU

Ok cuma overdoing aja...


(Masih terlalu awal untuk menjangkakan siapa juara musim ini... semuanya bagus2 belaka)


5 comments:

Anonymous said...

yeah..yeah...dulu2 aq ni tak lah minat sangat gan tomok nie...suker2 jer nak dengar lagu diorang tu..tp...kali ni..tomok len drpd yang len lah...berbeza sangat..maklumlah..dah semakin dewaser katakan...n..i like u tomok!!!! ol d bez 2 u tomok!!!!mang minat n suka sangat gan 'd new tomok' nih..

Fifiey82 said...

kan kan anon.... the new tomok has begun

okfind88 said...

eh..dulu tomok sing sengau ke??aku ase xde la..
tp..fify mmg besh la..simple...lagu pown ok..n yg penting han..lau dia xpakai skirt pendek tu..nda dpt komen camtu..ngee...bole dikatekn hmpir 80% persembhn mlm td...waaa..peminat fify n han suda ni..

Fifiey82 said...

aiii peminta abg tomok

Fifiey82 said...

astaga peminta pula... feminatttt aaawwwwww

Blog Archive

 

©2009 Welcome To My Life | by TNB