Sejuta Cinta

27 April 2009

SMS YES TO ESTHER



sbnrnya aku nak meroyan pasal Esther ni... since aku mmg peminat dia kan... so aku pon kempen lah untuk dia... mula2 start oiam dulu... aku mmg x jangka lah dia punya vocal so superb... mula2 dulu aku jangka dia ni sgt biasa2... sbb pebret time mula2 is pija. Memandangkan Pija out awal so aku focuslah kat esther sbb week 1 mmg dia mantap sgt. slps beberapa mnggu, secara profesionalnya aku menjangkakan 3 org ke finale ialah Esther, Amylea, Tomok.

Tapi... tapi... lepas tgk tomok mengeluarkan stetmen secara kurang profesional, dia ingin Aweera & Nine bersama2 dia konon2nya utk pegi grand finale tu...maybe dia pikir kalau lelaki tiga2 masuk finale, dia paling menyerlah... so bnyk lah peluang dia dpt 1 juta tu... ooo please... entah2 aweera yg menang.


So aku pun buanglah sikap profesional aku terhadap tomok. since nine sdh out... so aku nak Aweera & Esther pegi finale... pecaya atau x Tomok bottom 2 sblm nine out... mmg tomok bnyk improve... tp every week asyik perform sama aja... aku pun bosan... aku suka stetmen nine bila mana dia pilih tomok & esther... sbb nine sgt profesional... dia tau siapa yg bener2 layak...

kesimpulannya persetankan siapa layak... yg penting kita undi... dan satu lagi peminat2 tomok... please jgn merepek2 ckp 8tv rancang esther juara... org habis duit undi... ko boleh ckp mcm tu... tp aku x heran lah org2 yg ckp mcm tu... lagi kau ckp lagi kami undi bah kedottttttttt... kalau kau x suka esther kau vote out lah dia... kita tgk siapa lg bnyk kena vote out... sekian...

p/s: kalau kau x menang pun x pa lah esther... yg penting sia tau kau mimang yg paling terbaik, yg ada dlm season kali ni... dgn vocal hebat dan sgt menghiburkan... cuma ada seten2 week saja yg kureng... oklah kan drpd kau perform sama saja tiap2 mnggu... nnti busan pula sia... so kira kau ada kaler lah... lagu slow bole, lagu fast bole, sgt siuk... keep it up and terus blajar... bnyk pula pesanan penaja.



...Habis Sudah...






No comments:

Blog Archive

 

©2009 Welcome To My Life | by TNB