Sejuta Cinta

02 July 2009

Aku Dan Mimpi


3 hari dah aku mimpi... dah tu mimpi tu mmg celaka sgt... aku kecewa sgt mimpi mcm tu... mempengaruhi pulak tu... mood terus hilang... kekdahnya aku mimpi miji cureng... cureng2 ni biasalah kan... tp yg ganass tu aku smpi pijak2 muka prempuan tu... mmg aku puas hati sgt dpt pijak tu... muakakakka... walaupon mimpi kan... mimpi ni kesinambungan sbb aku dpt baca msg prempuan kat tepon miji(aku pinjam sbenarnya nak main game jer... tp gatal tgn buka inbox) tp msg nya x lah bersayang2, juz tnya buat apa... motip sgt prempuan tu tnya mcm tu... harus dia nak menggoda... kalau bespren xpa juga...

Kalau dulu harus aku meroyan... aku terus kol maki2 hokey... tp skrg x pula... cuma expresi muka utk miji harus berubah... syg juga harus berubah... cinta juga akan berubah... entah aku x pasti... sapalah prempuan dpt handle situasi mcm ni... aku sendiri dah ada pengalaman... dats why lah aku sensitip skit kalau cerai berai pasal org ketiga... sebagai prempuan aku turut merasa kesundalan dan kejalangan prempuan yg merampas... tp situasi aku berbeza... aku belum ada ikatan yg sah... tunang pun belum... tp miji bg alasan itu kwn2 saja... ala llki mcm aku x tau... mula2 kawan... lama2 jadi setan kan... apa2 pon mlm ni aku nak tgk transformers lagi buat kali ke 2 dgn miji... muakakkakaka... aku maki2 pun aku keluar jg dgn dia... tp mcm yg aku ckp expresi muka dah lain... pandai2 lah dia buktikan dgn aku... kalau dia masih syg dgn aku... kalau x, aku kapel dgn okpen lah lepas ni... muakakkaaka...



No comments:

Blog Archive

 

©2009 Welcome To My Life | by TNB