Sejuta Cinta

14 May 2010

Lamanya...


Lamanya aku x hapdet blog.... bnyk sgt problem... biasalah manusia... mana pernah x problem... but still cool aja... sebesar manapun problem itu, mesti cool jugak... kalau x cpt tua... hakakkakakakka...

Lama juga aku dekat kk... almost 7-8 months... so bila balik kl, rasa lain sgt perasaan ini... tp bila di sana seperti ingin pulang ke sini... sedih sbenarnya tgglkan mak aku.... yalah family problem bukannya btl2 setel lagi... sepanjang aku sana... ntah brapa kali aku marah mak aku... mcm anak derhaka dah aku ni... sedih bila aku muhasabah balik... tp tulah aku x tau mcm mana cara lagi aku nak nasihatkan mak aku... sebelum balik td pun aku sempat tinggi suara dgn mak aku... isk knapalah aku buat mcm tu kat mak aku... sempat juga aku bg hadiah tuk mak aku td sempena hari ibu... actually mmg aku nak bg minggu lepas, tp sebab mak marah kat aku pada hari tersebut... terus cancel...


ni semua gara2 adik lelaki aku yg nak ambik spm thn ni... aku x tau lah apa nak jadi dgn dia tu... sedih aku lihat perubahan dia... dan langsung x bole tegur... ni kes kapel2 lah ni... belum spm lagi... ntah2 lepas spm terus kawin... sdhlah mcm2 masalah sosial remaja skrg ni...


bnyk lagi kejadian2 masa dkt kk haritu... tp nntilah... akan ku luahkan segalanya di sini...


MAMA AMPUNKAN SEGALA DOSAKU...


Blog Archive

 

©2009 Welcome To My Life | by TNB