Sejuta Cinta

21 July 2010

Pergilah Air Mata


Walaweiii... biar betik ni... tajuk kemain lagik... hehehe sebetulnya ni tajuk novel... aku mmg suka baca novel cintan2 ni... tp bukan yg jiwang sgt lah... aku setat suka baca novel hasil dari Liana Afiera Malik... thats why lah email suma tu lyn_fiera... obses katanya nokss... dulu aku baca novel pinjam dari kawan jer... skrg ni oklah beli sendiri... sebetulnya aku dah lama x membaca ni... tiba2 dtg balik hobi tu... skrg dah 3 aku beli... 1 lagi org tersyg belikan... semuanya 4... the latest one aku belum setat baca... bz sgt kekdahnya khannnn... tajuk "Pergilah Air Mata" Hasil Hanni Ramsul... dan skrg aku rasa nak beli Ad + Iz - Eury Athena & Bini Aku Tomboy Ke - Arisa Eriza... Sekiannnn....



5 comments:

zariQ ebesa said...

lamanyaa nda baca novel..pinjam bleh?hehek

Fifiey82 said...

beli sendirik... hekekekekekekekek

zariQ ebesa said...

karit!wakakaka

kizari said...

waa..pnjam laa.....cam besh jak ni..tulun kasi pnjam;))...nda jmpa ni d kl..ko bli dmana ya??

Fifiey82 said...

muakakakakka... bnyk jak pun di kedai buku... menyampah nak pos2... muakakakkaka

Blog Archive

 

©2009 Welcome To My Life | by TNB