Sejuta Cinta

13 March 2011

Hikayat Merong Mahawangsa


Last Thursday aii ngan abe gi tgk movie kat BTS... lama sgt tak gi tgk movie noks... yalah di kk mcm hidup di sangkar emas gitew, xle jale2... sian kan... so abe dah decide nak tgk merong... katanya mcm 'best"... memula aii mcm x konpiden... yalah sll pilem2 melayu ni, mengecewakan... so ai x letak harapan yg tinggi kengkonon filem merong ni mcm pilem luar negara...

Ternyata benar sangkaan aii... filem merong mmg kita x boleh samakan dgn filem luar negara. but noks ai tetap bangga... bila mana lakonan mereka2 semua best sgt2...lakonan mantap mereka semua menutup kelemahan yg ada... cayalah. dan ai tanpa rasa segan menyeru kamu2 semua utk tgk filem ni... rugi wooo... lakonan mantap. cuma kurang dr segi effect saja... but aiii percaya kalau budget besar... filem ni akan sama tarafnya mcm filem transpomos... good job abe2 KRU... dan semua crew2 produksi, thanks to all cast... mmg best lah...


p/s: aii suka sgt tgk prince Rom tu...(Marcus... aii loike)

Pelakon Utama


Pelakon Pembantu


Pelakon Sampingan




No comments:

Blog Archive

 

©2009 Welcome To My Life | by TNB