Sejuta Cinta

27 August 2008

Coti-coti gi Kuantan

Halooo.....hah lambat aku hapdet...sebenonyer aku malas nak hapdet...dah tenet slow mcm tikus kenyang ni...nak upload gambo pon lambat kemain...hari sabtu lepas aku gi coti2 mesia gi Kuantan...De Rhu Beach Resort...lama aku tak jumpa pantai...tapi hampeh gi sana aku boring gilakkk...boring ler kan miji takdo...aku pegi sana pon bukan dpt nak tenang2 tak dpt pon pijak pantai dpt tgk jer...sibok dok jaga anak buah aku...ingat sebelom balik nak pegi...skali tak sempat...haiyakkk...geram2...cuma aku dpt swimming jer...buat apa kan swimming di kl pon boleh...busan sggh. aktiviti kat sana ok jugak...cuma aku boring takder kawan sebenonyer...tu yg jadi coti2 hampeh tu. Mlm BBQ pon tak ok sgt...mknn tak berapa nak sedap ler...tapi mlm BBQ tu ada persembahan baek punya...kang kalau tenet ok aku upload...wakakakaak....gambo2 kemdian aku upload...juz nak potong semak kat blog ni...wokey...itu ceghita aku kat kontan...takder aper yg best...sekian, makaseh

1 comment:

Anonymous said...

Keep up the good work.

Blog Archive

 

©2009 Welcome To My Life | by TNB