Sejuta Cinta

03 August 2008

The Mummy

erm punat....punat....baru balik dari BST...tengok The Mummy...best woooo tak rugi duit kluar tgk movie ni...walaupon penat aku gumbira...btl2 terhibur...lawak2 tu aku suka...taklah complicated aku nak fikir....yg buat aku penat tu...penat menunggu smpi jam 2 pagi...time lain semua sold out...pening aku tggu kat sana smpi jam 2 pg...smpi kebas seluruh anggota...actually aku tak nak tgk movie ni td...nak tgk x-files...tp tulahhhhhh abg aku nak juga the mummy...erm aku pun monyok2 tepaksalah ikut kehendak dia tu kan...skali lepas habis...dia kata biasa sgt crita tu...haiyakkkkk aku pnyalah enjoy tgk....gedik btl abg aku ni...

Continued pasal diet aku...erm seperti yg di rancang...aku buat semuanya...tapi abg aku suruh juga mkn nasi...dia kata diet kena seimbang...juz kurangkan jer mkn nasi...erm aku tefikir pula nak mkn nasi stgh cwn atau 2 sudu kecil...besok aku buat mcm tulah....oklah nak tido...ngantuk sgt...sekian makaseh....

No comments:

Blog Archive

 

©2009 Welcome To My Life | by TNB