Sejuta Cinta

07 August 2008

Tag Ramei

Halooo....actually tag ramei ni dr bln june lg...baru aku ingat...sorry ramei lmbt reply tag ko...oklah tanpa membuang masa:

THE RULES
1. Each blogger must post these rules first.
2. Each blogger starts with 8 random facts/habits about themselves.

3. Bloggers that are tagged need to write on their own blog about their 8 things.
4. At the end of your blog, you need to choose 8 people to get tagged and list their names.
5. Don't forget to leave them a comment, telling them that they've been tagged, and to read your blog nothing interesting bout me..

This is my facts...here we go:
1. I am tong...tong gurl...wakakakaka ini hakikat yg harus aku terima...dan sedari dulu lagi aku cuba menghilangkan sebanyak-bnyknya tong yg ada dlm diriku...tapi mcm biasalah kan skejap turun, skejap tu naik...pastu naik mendadak...wakakakaka...

2. I am beautiful gurl...muehehe ini juga merupakan hakikat yg harus aku terima...dan sedari dulu lagi, aku x pernah prasan pun mengenai hal ini...sabar jerlah kan...sila2 komen kalau fact ke2 ni salah...

3. I am shy shy gurl...kat online mmg tak hengat nak malu2, kalau jumpa in person...malu ngalahkan kuceng...

4. Mempunyai suara yg sungguh merdu dan memukau setiap isi bumi, wakakakkaak ini fact ka atau prasan sendiri ni...haiyakkk lantaklah mmg merdu pon... puji jer diri sendiri...time ni jer dpt puji, bila lagi kan...

5. Suka makan...mestilah suka mkn kan...tu pasal lah tong, actually aku dah takder idea nak bg fact apa lg.

6. KFC...hah patut boleh masuk kat fact no 5 ni...tapi aku nak buat asing2...sbb yg ni spesel skit. Actually aku mmg suka sgt mkn kfc...skrg ni mcm hari2 aku nak mkn ice cream cocktail (btl ker spelling aku tu) walaupon aku in diet...masa diet lah bnyk sgt nak di mkn...isk dugaan btl, pantang kalau sebut kfc aku terus lapar...kalau takder kfc time tu tepaksalah aku masak magie...anggap jer magie tu kfc.

7. Aku teringin nak kahwin... yerlah kan umur dah makin meningkat, kwn2 pula dah ramai yg kawin, siap ada anak 2...aku bila lagi ni...teringin jugak ni...verangan lah tu nak pakai baju vogue2...ntah2 tak muat sblm hari persandingan...wakakakak...

8. I want to be Malaysians top model...wakakakka takder idea dah...jadi semua angan2 terpaksa masukkan dlm fact ni...actually aku suka nengok ANTM...tu yg aku verangan...

Erm habis pun, dapat juga aku memerah kepala mengeluarkan fact2 ini. Pasal nak tag 8 org tu...aku tak tau nak tag siapa...coz tag ni pon dah lama sgt...im sure mesti dorg semua pon dah pernah kena tag ni kan...so sekian makaseh

No comments:

Blog Archive

 

©2009 Welcome To My Life | by TNB