Sejuta Cinta

05 December 2008

@ Kota Keriangan Genting

Ambik Pic Bas Jer... Semua Muka Ngatuk Plus Penat Angkat Barang...


Halooooo.... salammmm... haaaaaaaaaaaa br aku mau ha
pdet pasal genting ni... anyway x best sgt pi genting haritu.... pasal miji tiada....lgpun penat berpindah rumah... balik dr genting ada lagi sesi angkat brg... plus sakit hati. aku x naik pun roler koster... naik mini roler koster saja... adede dah senja2 naik, takut pula tiba2 mcm final destination kan.... naik yg mini pun teriak bagai... yg pegi aku dgn 2 ekor adik aku.... tu yg x meriah tu... tp aku pi snow world... ala yg salji2 tu......... sejuuuuuuuuuuuuuuuuuukkkk... tp best... pic aku pun lawa... biasalah pan asian kan... muakakkakakakaka.... (American Next Top Model Cycle 12 Wannabe....) oklah tgklah pic2 yg sempat di snap snup... Faham2lah kalo gmbr aku xda... low profile katanya... walauponnnnn...







Eksklusip Pic Aku @Snow World... Muakakakakka Nasib Baik Ada Haiwan Itew... Kalau x Nmpk Ketongan Aku.....


Lagi Eksklusip Gmbr Men Mini Roler Koster.... Tp Kena Crop Pasal Telampau Cantik... Mukakakakakakakakakak





4 comments:

nebe said...

hohoho..meri kismes..eh silap!salam aidil adha..
sis ni buyuk eh..amik pic sama tu snow wolf..kaber kunun.
wakakakaka..
siuk tu snow world..ada santa klos x?muehehehe..

Fifiey82 said...

muakakakkakak kaber lemak bah....

eleza737 said...

muahaha.. nampak secebiss je kpale ko pun aku dah buleh anggarkan ketongan ko.. hiksss...

Fifiey82 said...

mukaakakakkakakakakakka eleja...

shhh tiam2... mau dilit lah gamba ni lepas ni

Blog Archive

 

©2009 Welcome To My Life | by TNB