Sejuta Cinta

11 December 2008

Twilight



Semalam gi tgk movie Twilight... Linggam kata best... bg aku boleh lah.... not bad.... muekekekke... x lah best sgt.... cuma ok jer.... permulaan dia pun agak boring smpi aku rasa cam nak tido kejap...



Dan dlm minggu yg sama juga aku gi tgk antoo fighter & transporter 3 dgn adik2 aku.... bnyk tgk wayang aku ni.... antoo fighter tu lawak2 boleh lah... tu adik aku nak tgk sgt... aku siap tidur lagi masa mula2... boring sgt mula2 tu..... transporter 3 pula best juga... bnyk action.... cuma jln crita mcm tu dah bnyk sgt.... tp still ok....





Minggu ni pula aku nak tgk THE DAY THE EARTH STOOD STILL... harap2 crita ni best dan x membosankan dr mula smpi habis....






2 comments:

eleza737 said...

ishh ko ni xreti menghayati watak romentik laki tu..
tu yang ko tgk ok jer..

xpe2.. maybe sebab ko dah ade miji..
wakakakkak

Fifiey82 said...

muakakakkakaa.... ader jer.... aku cuba menghayati... di awal2 jer aku busan sikit...

Blog Archive

 

©2009 Welcome To My Life | by TNB