Sejuta Cinta

08 March 2009

Week 3: OIAM 3


Sedih juga Han tersingkir mnggu ni... maybe sbb persembahan mnggu lepas yg sumbang itu... tp x yah risau... Han dah tndtgn kontrak setahun dgn Syrkt Rakaman Metadome, yang juga label untuk artis ternama seperti Imran Ajmain, Nurul, The Fabulous Cats dan Nitrus. Rezeki dah ada dpn mata... tggl lagi usaha keras dari Han... Persembahan terakhir Han pon power... syg juga aku expek Han tersingkir... tulah syg kan... setiap mnggu kena buat DaBoom... barulah peminat undi slalu... apa2 pon Slamat Maju Jaya buat Han...

Mula2 aku agak takut bila nama simon kena panggil dulu... ropanya undian 5 teratas... wat saspen kan... mnggu ni... sgt best... cuma, ada la beberapa persembahan yg agak boring dan nating spesel... aku rasa OIAM3 ni sgt best banding dgn AF7... tgk diary OIAM pon best... semua kontesten sgt sweet dan lawak2... speseli semua kecuali Anith..enjoy tgk dorg blaja vokal yg pakai telor tu (telor ayam ok). mari kita kumin2 pula persembahan dorg mnggu ni...



AMYLEA

Macam biasalah persembahan dia superb...
tp tulah... aku x familiar pon lagu ni.
Sapinaz kata Amylea nyanyi mcm penyanyi original...
maybe mksud sapinaz rendesen amylea ikut yg original



NINE


Abg Nine tlh kembali... tp still ada pici2...
praktis more abg nine...



FIFY


Bnyk flat mula2... tp still bertenaga...
wake up lah fify...




SIMON


Beutipul lah suara dia ni... suka btl dgr dia nyanyi...
tp x brapa setuju dia jln2 time dia perform...
lg feel kalo dia bediri mcm tu jer...
lg feel... pada aku la...





ANITH


Aku x brapa suka lah persembahan dia mnggu ni...
mcm tu jer... boringggg
masuk oiam kena bg extra, br lah x boring.




RIZU



Mula2 dulu aku x brapa bekenan dgn dia ni...
tp mlm ni aku mula pula bekenan...

mmg best dia perform mlm td...




PIJA



Kecewa tgk pija perform semlm...
harap2 pija dpt perform best next week...




AWEERA


Great... but still ada sumbang... kali ni baru dia menyanyi...ahakszz
(Pemenang Imunity Mnggu Ni)






ESTHER



Great... Superb...
Just be urself thats more than enough... kata polmos
Utk pengetahuan anda type ya jarak esther ke 33399
hakakaka awal2...



TOMOK



Brilliant... Bertenaga... mmg penghibur...
Go abg tomok...
work on ur vocal...



No comments:

Blog Archive

 

©2009 Welcome To My Life | by TNB