Sejuta Cinta

02 April 2009

Week 5: OIAM 3



Seperti yg aku jangka... Anith tersingkir untuk week 5 ni... persembahan terakhir Anith... not bad... pada aku Anith masih muda dan boleh maju lagi untuk masa2 akan dtg, di tambah lagi result spm dia yg, bg aku sgt bagus... so boleh lah Anith further study lpas ni... congratulation Anith... (5A tu dia score... kira Anith ni cerdik juga)



Untuk week 5 ni aku malas nak review satu2... sbb dah ketinggalan sgt review ni... so untuk yg masih kekal, mereka mulakan persembahan beramai2 nyanyi lagu seksis... oklah... x lah buruk, untuk persembahan solo... Amylea & Esther paling fantastic... Tomok, oklah... maybe sbb lagu kot, jadi persembahannya biasa saja. Aweera, not bad...tp ada sengau skit... Rizu, best sgt... terhibur btl dgn budak kecik ni. mula2 dulu aku x brapa suka dgn rizu tp skrg mcm suka pula...hekhekhek...

Simon, mcm yg aku sll kata suara dia mmg best dan sedap mcm mkn kepsi... dan aku suka bila dia nyanyi dgn gitar... Simon kena dgr kata polmos tu... idea dia aku setuju sgt. Fify, apa yg aku suka dgn budak ni suara dia clear sgt... cuma creativiti kena polish lagi... lg satu aku x suka fify pakai baju mcm tu sbb kaki dia kecik sgt, kalau boleh kena tutup kaki, baru lawa... (pandai2 kan jadi imej consultant). Nine, ntah aku x rasa best pun persembahan dia... pada aku biasa2 aja. kalau terus2an Nine mcm ni... mcm ada harapan pula di singkir... tp aku harap sgt Nine tunjuk kemampuan dia mcm mana yg aku tgk masa top 20 dulu...



Pemenang Imunity Untuk Week 5 (Memang Layak)



No comments:

Blog Archive

 

©2009 Welcome To My Life | by TNB