Sejuta Cinta

02 April 2009

Week 6: OIAM 3


Sedih btl lah Fify tersingkir... xpa lah xda rezki kan... harap2 lepas ni Fify lebih berjaya... persembahan terakhir Fify pun x best, maybe sbb nak nangis kot... tp mnggu ni aku suka imej Fify dr rambut, baju dia... sgt lawa...



Tahniah buat yg dpt masuk Top 7... persembahan week 6 bg aku x brapa best sgt... harap2 next week best dan buat aku teruja nak tgk seterusnya... apa2 pon abg Tomok dpt imunity untuk week 6 ni... best juga Tomok nyanyi lagu sapinaz tu... terhibur aku... aku suka persembahan last skali lepas Tomok di umumkan dpt imunity, bila awal suruh Tomok pegi dekat sapinaz...

Yg lain2 bukan x best... cuma boring... x tau knapa... Esther pula slalu sgt pilih lagu yg org x familiar... dats why aku x impressssss, tgk performance dia pun aku boring... aku harap sgt Esther pilih lagu btl2... Amylea juga sama... mcm yg kita tau, suara2 yg masuk oiam memang power, jadi bila dah dpt masuk kreativiti lah yg org nak tgk... bila dah creative maka x factor akan dtg... percayalah... cehhhh... memandai kan... oklah tu jer lah yg aku nak merepek2...


Pemegang Imunity Week 6: TOMOK


Picture Credit To Kematz




No comments:

Blog Archive

 

©2009 Welcome To My Life | by TNB