Sejuta Cinta

19 May 2009

Gambar Pilihanku Konsert AF7

Cumilnya pipi Anith... bulat2 pipi dia kan...


Kusyuk btl Anith ngan Esther afundi kan... ya ka afundi?? hehe...


Tajuk tu mcm aku yg snap gmbr kan... hakakkakaka padahal semua cilok gmbr dr blogger ternama abad ini... siapa lagi kalau bukan klubbkidd yeaahhhh... aku baru tgk arini... dan terpaku mataku sebentar melihat gambar aweera, esther & anith... wahhhh durg dtg tgk jugak yer... x shangker... sbb kat tibi nmpk habang tomoks jer... knapa habang nine xder... wa rindulah sama habang nine... aku tercari2 jg gmbr stacy xder ker? melebih2 pula aku kan... matilah kau kena sipak joe lee. (maybe akan ada part 6 lah tu) dan yg aku rasa rugi besar tu aku x snap gambar adik bolat masa aku pegi karnival AF7 di ptg hari...


One of my peberet kontesten juga neh...
u will shine, trust urself...
(ceh spiking kunun)


Hope zizi ngan rubisa will shine


Santeknya Rini... merah sgt... hikhik...


Hensem dan sumilnya Obri...


Aku suka pic neh... one of my peberet kontesten af thn ni...
tp masih so so lagi



Nota Kaki: Tahun ni malang btl lah... siapa2 yg jadi pebret aku mesti x jadik juara... hakakkaka sgt2 malang kan...kalau x tersingkir... dpt pegi final tp x jadi juara... what the sedey



ALL PICTURE:CREDIT FOR KLUBBKIDD
THANK YOU





No comments:

Blog Archive

 

©2009 Welcome To My Life | by TNB