Sejuta Cinta

09 January 2011

Juara AJL 25???


Salam... lama pula aku x menghapdetkan diri kat blog ni... memandangkan malam ni secara langsung AJL 25... harus jadi tajuk posting khen... maklumlah AJL sgt fofular gitew... rugi kalo x buat posting pasal AJL ni noks...




Personally aku nak Stacy & Shahir menang something mlm ni... tp tulah kan... ada abe pejal tu... yuna lagik... susah jugak nak menang 1, 2, 3 kan... kalo dpt best performance pun hokey. Tp hati berdetik Shahir dpt top 3 kot... hehehe harap2lah kan Shahir... dan aku harap sgt2 persembahan Stacy x mcm tahun sudah... menari2 tu wajiblah, tp mesti ada yg gempak lagik yer Stacy... kalau Stacy menang best performance mlm ni aku terbang smpi langit... plus Shahir pun menang something... harus pengsan smpi besok. (Shahir blom nyanyi pon aku dah pengsan awal2... hehe)






Good Luck Both Of You STACY & SHAHIR




No comments:

Blog Archive

 

©2009 Welcome To My Life | by TNB