Sejuta Cinta

15 January 2011

Perlu Ker Nak Obses

Teringin nak pakai mcm ni pulak...


Assalammualaikum...

Hari ni nak citer pasal obses... selalunya perempuanlah yg sering dikaitkan dgn obses... obses nak cantek lah... obses nak kurus lah... mcm2 lah obses org prempuan ni... secara majoriti, perempuan mmg obses terhadap kecantikan, kekemasan dan ketelitian. Walaupun tak semua, kebanyakannya menganggap penampilan menarik satu kemestian sehingga sanggup melakukan apa saja untuk memperolehnya.

Aaa mcm tu sekali kan... mcm aku... aku suka simple2 saja... x suka lebih2... sbb pada aku simple itu nice... gitew... walau org kata baju aku x seswai... baju aku mcm nak pegi menuai padi ker... aku x kesah semua tu... janji aku selesa dgn apa yg aku pakai dan selesa dgn apa yg aku ada... kdg2 aku teringin juga nak over2... tp bila aku dah pakai... rasa sgt tak selesa...

Mcm hari ni aku try lah, kengkonon nak pakai macam tudung Tok Ti... hasil blogwalking... aku terjumpa blog Fatin Liyana... hahaha mmg best sgt blog dia... bnyk tips berguna... so aku baca tips nak pakai tudung mcm Tok Ti then aku apply... mmg jadi... tp... ya hampunnnnn sgt2 lah aku rimas... maybe org lain boleh tapi aku sgt2 tak selesa... tapi aku nak kuatkan semangat jugak nak try lagik pakai tudung mcm tu... cantek sgt... terserlah kejelitaan... hohohohoho... build up my confidence level... gitewww....
Sekian...


Special Credit To :
Fatin Liyana & Sugar Scarf









No comments:

Blog Archive

 

©2009 Welcome To My Life | by TNB