Sejuta Cinta

14 June 2008

Dah Terbalik Dunia Aku

ermm.....x lama lg gila la aku ni.... tiap2 mlm tak tido smpi subuh baru nak tido. pagi2 bgn awal jaga ank buah yg somel. pastu aku pun membina badan bagai juara...dah tripel tong dah ni. matilahhhhhhhhhhhhhhh. nak diet tp ramei sll dok sebut kfc. aku pantang sebut kfc aku nak mkn juga tak kira lah mkn apa. erm besok nak gi klcc nak tgk wayang ngan abg.... uwaaauwaaaaauwaaaa.... tgk hulk best wooo gezet dia. tu jer la tok harini. bubye

5 comments:

eleza737 said...

xpayah tgk hulk laaaaa...
tgk cermin jak buleh nampak hulk..
wakakkakak

Fifiey82 said...

wei... kuang asam... nnti aku bgtau papa ko... ko masuk ria centrel.

Fifiey82 said...

wei... kuang asam... nnti aku bgtau papa ko... ko masuk ria centrel.

eleza737 said...

wakakakkakak wartawan ria sentral neh..
hkahakahkahak..

Nur Adreanna Natasya said...

wakakakakakkakakaakakakakakkaaka...... KFC kesedapan hingga menjilat kaki..

Blog Archive

 

©2009 Welcome To My Life | by TNB