Sejuta Cinta

20 June 2008

Oh No...

Erm.... aku pon takder idea nak tulis apa kat entry ni... but satu berita yang menyedihkan aku hingga berlinangan air mata di pipiku yg sumil ni,,,,emak nubaba (bakal mak mentua) sakit tenat hingga menyebabkan aku hilang fokus terhadap semua yg ingin ku lakukan. aku kesian tgk abg aku tu... esok subuh kot dia terbang balik sbh. Mudah2han bakal mak mentua aku sembuh.yang paling aku terkilan aku x dpt menemani abg aku saat2 dia perlukan kwn di sisinya. semoga abg ku tabah dan redha dgn ketentuan Illahi...wahai kwn2ku sekalian yg membaca entry ini...doa2kanlah emak nubaba sembuh yer....
Oh no kau memang gilakkkk....wah best lah lagu mila ni. terasa mcm nak beli jer album mila (beli yg original ok). best2 semua lagu dia. yg penting aku masuk fc mila...(ni semua ramei pnya pasal la ni...ampun tuanku) yg penting ramei aku tlg promot ni...dlm aku tgh sedi2 ni best juga layan lagu mila ni... oh no aku dah suka mila...

semlm stacy chating lg bersama peminat2nya...wah stacy u mmg bestlahhh. yg penting aku tak chat pon aku tgk jer. yerlah semua pun berebut ni nak tnya mcm2 soalan dkt stacy. x dpt chat takper....yg penting aku dpt view webcam...dpt tgk stacy yg shumil itu..yg penting ada yg enterprem shhhh duk tiam2 jgn sebut nama...wahahahaha. (nak juga tgk stacy n mila duet)...oklah itu jer yg mampu tekeluar dr otak aku ni....bubye..

2 comments:

eleza737 said...

jann risau baa.. aku doakan bakal mother in law ko sembuh.. doa banyak2 utk dia..

wakakakkakak oh no..
mekaseh fifiey (bagi pihak mila)..
hik hik hik nak tgk diorg duet..?
datang laa konsert koneto nnt..
diorg nyanyi lagu cinta (misha & jac)

Anonymous said...

ff..jgn risau.....urmp oh no?ayat baru ka?ahaks..

ff...waaaaaahh.,..mila..wassup2..ahaks..oit...ff dtg ka konsert nnti??

Blog Archive

 

©2009 Welcome To My Life | by TNB