Sejuta Cinta

12 September 2008

Enjoy this song...

Halooo...takder idea lak aku nak hapdet pepagi buta ni...tiba2 ini jer idea aku...memandangkan nak dekat raya...aku pon godek2 kat almari utube...pahtu aku jumpa lak lagu ni....best jugak aku layan dr pagi kemarin lagi....so lets enjoy...sambil2 korang dengar...sila lah baca tips berguna kat bawah vid ni... aku ambik kat majalah RAPI...





Melompatlah bersungguh-sungguh

Anda suka melompat? Hah...lompat bukan sebarang lompat, jika anda mengikuti prinsip body combat, ia mampu membakar kalori tubuh dalam jumlah yang cukup besar iaitu sekitar 700 hingga 800 kalori setiap latihan selama 50 minit hingga satu jam. Dua atau tiga kali seminggu sudah mencukupi. Badan anda akan menjadi semakin langsing, seterusnya sihat sentiasa. Hah...apa lagi riana, okf buat ler...muakakakakka...ckp org jerk aku ni kan....padahal sendirik tong x hengat...sun kalau nak langsing lagik buat ler ni...lompat2...lompat kat katil pon hokey...


Hah ikut mcm ni...pasti kurus dlm seminggu jer


Kalau mcm ni...dlm sehari tu dah kurang 20 kg


Lompat gedik2 cam ni pon boleh...tp skit jer kurang kg tu...





2 comments:

znn said...

sissssssssss..
sa mo lumpat2 gedix.wakakakaka
ades!supan santun gtew..

Anonymous said...

wakakakakaakaka....lompat gedix...ko nak bg tgk saper? puyuh2 jer yg tgk nnti dr pokok

Blog Archive

 

©2009 Welcome To My Life | by TNB