Sejuta Cinta

30 September 2008

Last Ramadhan

Halooo...salam... finally habis juga puasa kan... tp aku sggh sedih di akhir2 ramadhan ni... sbb aku terasa sgt... ibadah aku tak sesempurna yg aku harapkan...

Adakah sempurna solatku di bulan ramadhan ini?


Adakah aku sempat khatam quran???


Adakah aku sempat bersedekah???


Macam mana dengan zakat???


Sedih yop.... adakah aku sempat lagi jumpa ramadhan thn depan???


Sememangnya aku sgt sedih dengan penghujung ramadhan... segala amalanku tidak seperti yg aku harapkan... tambah lagi berita sedih dr miji yg aku dengar... mamanya sakit tenat... harap korang boleh mendoakan mama miji sihat... sama2 kita doa yang terbaik....oklah.... aku pon nak kemas2 sikit...nak raya dah esok... berhati2 di jalan raya... ANDA MAMPU MENGUBAHNYA!!!

No comments:

Blog Archive

 

©2009 Welcome To My Life | by TNB