Sejuta Cinta

24 September 2008

Last2 puasa

Haloooo.....salam....behnyer balik sbh...bnyk dah perubahan kat sbh dr segi pembangunan lah...dr segi lain aku tak tau pulak....harap2 sifar rasuah, sifar segala macam benda negatif...aku tak sempat lagi nak ambik2 gambo....mesti boring kalo takdo gambo...nnti aku hapdet dgn gambo...balik sbh aku bnyk boring....tenet kat sini cam *****. slow2 umobile kan....ini lagi slow...karammm x hengat...

Erm last2 posa ni aku bnyk penat... walau aku duduk jer tak buat aper pon aku penat bagai...mcm br pestime posa jer aku rasa....panas sgt....bnyk dosa aku ni...haiyoooo...."ku mengharapkan ramadhan kali ini penuh makna...agar dapat ku lalui dgn sempurna"... nak dekat raya ni aku rasa sebak sgt...sbb aku tak dpt nak khatam quran...sedih yop...tak tau lagi yop bole ker aku jumpa ramadhan thn depan...oklah...itu jer aku nak meghoyan...sekian, makaseh...

No comments:

Blog Archive

 

©2009 Welcome To My Life | by TNB