Sejuta Cinta

16 September 2008

Masuk Ke....Keluar?

Hello....Salamz...harini nak hapdet lawak jenaka pulak...ko x enjoy....aku tak kisah...yg penting aku hapdet...kalau x nak baca close window...cerita jenaka ini aku ambik kat majalah RAPI...

Sedang lena diulit mimpi, Karim seorang petugas perpustakaan mendapat panggilan telefon...lantas dalam keadaan mengantuk dia agak bengang...nak tak nak dia jawab jugak fon dia tu...dah fon dia meroyan...baek dia jawab dr dia campak kan...so...dia jawab jugak panggilan tersebut...

Karim: Nak cakap dgn sapa?

Pemanggil: Saya nak cakap dengan Karim. Kamu petugas perpustakaan kan?

Karim: Yer...saya... kenapa?

Pemanggil: Pukul brapa perpustakaan di buka yer?

Karim: Pukul 9.00 pagi...knapa?

Pemanggil: Sebelum 9.00 pagi mmg takkan dibuka kan...

Karim: Kan saya dah kater...perpustakaan akan di buka pukul 9.00 pagi!!! maknanya...sebelum waktu tu...kamu tak boleh masuk...tak faham ker!!!!

Pemanggil: Siapa pulak kata saya nak masuk? saya nak keluar lah!!!

2 comments:

sixnebess said...

wakakakaka...
ades!astaga!

hajahgayah said...

wakkakakaka....bnyk lagi ni....nnti post baru...adik biler nak bayo tag...tak bayo dosa...hohohohoho

Blog Archive

 

©2009 Welcome To My Life | by TNB