Sejuta Cinta

30 October 2008

Norman Hakim Di Tangkap Basah


Abby Bersama Family... Sedih Aku Tgk Yop... Kesian Kat Anak2... Tabahkan Hati Abby... Ingat Allah Selalu...

Memey Suhaiza
Ni prempuan jenis apa... aku pon tak tau lah... ada akal letak kat tapak kaki kot... sorry to say lah mcm ******

KUALA LUMPUR, 30 OKT 2008 : Pelakon siri Gerak Khas, Norman Hakim atau Mohamed Nurhakim Zaidon, 32, telah ditangkap khalwat bersama pelakon baru, Memey atau Suhaiza Suhaimi, 20 di sebuah premis perniagaan Jalan UP 1/2, Ukay Perdana, Ampang, awal pagi tadi. Penolong Pengarah Jabatan Agama Islam Selangor (JAIS), Mohd Hidayat B. Abd. Rani, berkata pelakon lelaki dan pasangannya itu ditahan pada jam 3 pagi oleh 5 anggota penguatkuasa JAIS dan 2 anggota polis. “Pihak kami telah mendapat aduan daripada orang ramai sebelum membuat serbuan ke atas premis tersebut. Pada mulanya mereka enggan membuka pintu sehingga berjaya mendapatkan kunci daripada seseorang. “Apabila masuk kedalam ruang pejabat itu, kami telah bertemu dengan wanita itu manakala Norman sedang menyorok di bahagian belakang. Ketika itu kedua-dua mereka berpakaian lengkap. "Mereka berdua didakwa di bawah Syeksyen 29 Enakmen Jenayah Syariah Negeri Selangor 1995 atas tuduhan berkhalwat,"

Sementara itu, Timbalan Ketua Polis Daerah Ampang, Superitendan Amiruddin Jamaluddin dilaporkan sebagai berkata, serbuan tersebut dilakukan setelah JAIS mendapat maklumat bahawa kedua mereka berada dalam keadaan meragukan dalam premis tersebut.

"Mereka kemudiannya dibawa ke Balai Polis Melawati untuk siasatan lanjut," katanya.

Norman adalah suami pelakon Abby Abadi dan mereka mempunyai tiga orang anak iaitu Mohamed Danish Hakim, Marissa Dania Hakim dan Maria Danish Hakim. Mereka bernikah pada 8 Januari 2002 dan pernah berpisah buat seketika pada Mei 2006.

Baru-baru ini, Norman dilaporkan tidak pulang ke rumahnya pada Ramadan lalu tetapi menafikan rumah tangga dengan Abby sedang bergolak kencang...

Doakan yang terbaik buat Abby dan anak2nya...

2 comments:

Fifiey82 said...

bnyk2 sabar abby... ingat Allah sll....

kizari said...

adoii...ape nk jd daa....abby..tabah k....pape pown..kami as ur fan...doakan yg terbaik....be strong women abby....

Blog Archive

 

©2009 Welcome To My Life | by TNB