Sejuta Cinta

28 November 2008

Saiful Nafi Sakit Kelamin


KUALA LUMPUR - Desas-desus mengenai dakwaan bekas pembantu peribadi Datuk Seri Anwar Ibrahim, Mohd. Saiful Bukhari Azlan yang dikatakan sakit sejak dua bulan lalu akhirnya terjawab semalam.


Mohd. Saiful, 23, menyangkal tohmahan yang dibuat ke atas dirinya seperti yang tersebar dalam laman web serta khabar angin yang menyatakan dirinya terlantar sakit, lumpuh dan menghidap penyakit kelamin serta meninggal dunia baru-baru ini.


"Itu semua tidak benar dan merupakan fitnah serta satu pembohongan besar yang direka oleh pihak-pihak yang tidak bertanggungjawab.


"Saya ingin tegaskan keadaan kesihatan saya sangat baik tidak seperti yang difitnahkan dan sentiasa berdoa kehadrat Allah S.W.T agar kebenaran dapat ditegakkan," katanya dalam satu kenyataan ringkasnya kepada media di pekarangan Jabatan Agama Islam Wilayah Persekutuan (Jawi) di sini semalam.


Beliau dilihat hadir ke pejabat Jawi kira-kira pukul 11 pagi semalam sambil ditemani oleh bapanya, Azlan Mohd. Lazim serta peguam, Zamri Idris.


Mohd. Saiful memakai kot dan berseluar hitam serta bersongkok kemudian dilihat memasuki pejabat Jawi sebelum keluar dan mengadakan sidang akhbar.


Beliau bagaimanapun enggan menjelaskan kehadirannya ke pejabat itu, sebaliknya hanya ingin menjawab segala tohmahan dan fitnah yang dilemparkan selama ini.



Sumber Kosmo Online




3 comments:

Anonymous said...

sepa yg wat sepa ni?adedeii patutnyaa DSAI yg saket tut kali..wakakakaka..ops!!
tumpang lalu repoter .. wink wink!!

Sue Sham said...

honey reporter,
wahhhh...

klu xde angin
masakan pokok ble
bergoyang kan...

monyet?
hohoho..

:-)

Fifiey82 said...

pepatah tu x bole pakai sdh tu

kita tggu jak lah sapa yg kena aids

nah sdh wallahi tu pun begagar... pegang quran pun tgn salah... Tuhan kasi tunjuk baitu... kasi main2 itu sumpah kan.... nananana

Blog Archive

 

©2009 Welcome To My Life | by TNB