Sejuta Cinta

01 December 2008

Memey Suhaiza Sembunyi



Sejak kes penangkapan khalwat melibatkan Norman Hakim dan Suhaiza Suhaimi atau Memey, 20, ramai orang tertanya-tanya kemana hilangnya si Memey ni?


(Niezam-Utusan) tak nafikan dalam keadaan panas dan tegang ini ada baiknya Memey menghilangkan diri buat seketika.


Ingat lagi masa orang tengah hangat bercakap pasal hubungan Memey dan Norman tak lama dulu, (Niezam-Utusan) pun pernah hantar SMS pada Memey minta dia jaga diri. Memey kata dia dengar nasihat tu. Tapi yalah... benda dah jadi, tak boleh nak kata apa.


Sekarang bila sudah reda kisah Abby serang Norman di lokasi penggambaran drama Gerak Khas, orang tertanya-tanya pula ke mana Memey melarikan diri?


Mengikut sumber, Memey dikatakan tengah menyorok di kampungnya di Felda Tenggaroh, Mersing Johor.


Malah “Spy Kring Kring” sempat merakamkan gambar Memey memandu kereta Persona warna kelabu miliknya untuk balik kampung tak lama selepas kejadian hitam itu.


“Saya ada nampak dia balik Mersing baru-baru ni. Dia ada di rumah keluarga dia di Tenggaroh. Datang la jumpa dia,” kata seorang pembaca Pancaindera.


Mengikut sumber itu lagi rupa-rupanya Memey tak boleh berada lama di rumah ibu dan ayahnya sebab ada saja orang kampung yang kaki menyibuk.


Ramai orang datang ke rumah dia nak tanya kes dia dengan Norman tu. Kerana rimas dengan gangguan orang, ada pula sumber lain berkata Memey sekarang melarikan diri pula ke rumah abangnya di Felda Berabong, Rompin, Pahang.


Sumber itu nampak Memey berada di rumah tersebut beberapa hari untuk mencari ketenangan selain mengelak dirinya diganggu.


“Memang saya nampak Memey ada di rumah abangnya di Felda Berabong tu. Kalau lalu Rompin boleh jumpa Felda tu la. Sebelah Felda Selendang, ” cerita seseorang.


Tak kisahlah Memey nak berada di mana pun. Nak lari ke mana pun. Yang penting selama menyembunyikan diri dia mesti cari jalan mengatasi masalahnya itu. Hakikatnya Memey kena terus berhadapan dengan kenyataan hidup. Menjadi artis, apa yang dibuat menjadi perhatian semua orang.


Sebab itulah sesiapa yang nak jadi artis tu kena pandai-pandailah bawa diri.


Kepada Memey, janganlah terus lari. Takut nanti patah kaki, lagi susah.


NIEZAM (UTUSAN): Kata Datuk Yusof Haslam, watak Norman dalam Gerak Khas ditamatkan Disember ini.


Sumber Utusan Online




2 comments:

Anonymous said...

main tapuk2 ka memet?astaga!!!muntah2 suda dia tu..wakakakakaka..
misyu sis f ;)

Fifiey82 said...

muakakkak..... miz u too nebes

Blog Archive

 

©2009 Welcome To My Life | by TNB