Sejuta Cinta

07 May 2009

Tiba-Tiba Aku Minat Pula...



aisemen sdh out br aku jumpa video2 Rubisa... alamak best gilakkkk suara dia... lebih lagi yg lagu "Engkau Laksana Bulan" x heran lah kalau dia paling bnyk show lps dia kluar... mmg best dia perform... aku dah masuk kat list music playlist ni... kamurang dgr key... ala di diary tu persetankan aja... biasalah tu saja create drama... i think Rubisa ni paling talented dan mesti diberi perhatian... syg oooo bakat besar ni... x dpt masuk balik pun xpa.... asalkan boleh survive pasni... di AF pun lagu2 yg dia dpt x menguji mana... kecuali week 1... apa2 pon harap rubisa boleh pegi lagi jauh and buat single meletop... and satu benda yg aku prasan kat mystarz LG rubisa perform sgt best... maybe dkt AF dia tonsel kan tu sbb terganggu... but truely suara budak ni sedap sgt... aku suka support org2 berbakat ni... xlah memvavi buta support yg bakat ala2 melepas kahak di longkang... sekian...




No comments:

Blog Archive

 

©2009 Welcome To My Life | by TNB