Sejuta Cinta

08 May 2009

Saka Atau Gangguan Biasa?


Semalam org yg pandai buang saka tu dtg... samada btl atau tidak aku ada saka... aku belum dpt pastikan 100% betul... tp semlm dia buang segala kotoran jin dlm badan aku... sakit gilakkkk.... mula2 dia azan dulu... masa azan tu aku x rasa apa pun... tapi time tu mmg badan aku dah sedia kala menggigil sbb aku dgr ayat2 quran dr youtube (Ruqyah) sblm org tu dtg... miji pun ada semlm... benda ni mmg dah lama ganggu aku... tp sblm ni aku x ambik pot pun... tp kemarin mmg aku rasa mcm nak gila... skrg aku rasa ringan sikit, but still takut lagi, skejap2 aku tekejut... x tenteram... tp aku kena lawan... maybe sbb aku tlampau takut kan... skrg ni pun masih sejuk satu badan... tido pun skejap jer... jam 3 stgh aku dah tebgn... time tu start lah balik aku takut2... skrg ni pun aku tgh takut sbb aku sorang jer plus anak kakak aku yg baru setahun lebey ni... itupon dia tido... leher aku pun dah kembang2 ni.... aduiii aku tekejut lagi... ok later aku update lagi... mlm ni ustat lain pula yg dtg... doakan aku ya...


Blog Archive

 

©2009 Welcome To My Life | by TNB