Sejuta Cinta

08 November 2008

America's Next Top Model Cycle 11

You Wanna Be On Top

Best Of CoverGirl Commercial


No 2 Best Picture

ANTM cycle 11 dah smpi episode12... skrg dah tggl TOP4... mcm biasa aku memang follow show ni... untuk cycle ni my fav is Analeigh... erm mula2 aku x suka sgt tgk dia... sbb bg aku dia ni mcm lemau... tp dgn confident dia mampu positif then take amazing pic... every week dia semakin menunjukkan peningkatan. erk campur2 pula spiking london adede... dan bedasarkan komen2 kat utube Analeigh mmg fav ramai... dan ramai menjangkakan dia menang cycle ni... tp ada 2 saingan hebat Mckey & Samantha... kelebihan Analeigh, her catwalk so fantastic dr 2 org ni... so kita tggu dan lihat siapa yg menang cycle ni. Maybe untuk finalle Analeigh & Mckey... ???


Still In The Running: Top 4 Marjorie, McKey, Analeigh & Samantha


16 comments:

znn said...

wahhhh...minat gak ek..lama suda x tgk ANTM .. tgk ulangan jaa la nanti.huhu..tp byk2 ANTM .. naema jg plg lawa :p
hehehe..

eleza737 said...

uit.. apasal muka aku teda..??
aku finalist jugak tauu.!!! X(

Fifiey82 said...

muakakak ramei gilakkk... lebih kurang lah muka ko ngan analeigh tu ramei...

Fifiey82 said...

Nebes.... ANTM di tv tu semua ketinggalan zaman... ni the latest punya

bnyk2 contesten suka katarzyna cycle 10 & mellrose cycle 7... bnyk2 winner suka caridie cycle 7

eleza737 said...

owhh sebab lebih kurang same laa ako terlepas pandang muke aku ek..?
haishh xpe xpe alasan ko relevann..
dimaafkan kali ni

eleza737 said...

aku plak suka naik bicycle..

Fifiey82 said...

muakakkaakka ramei2

Sue Sham said...

aku bukan sape-sape
xpela aku setakat
unduk ngadau
okla tu

:-)

kizari said...

WAKAKAA NEBES..naema??muehee..lawa2..wakaka..
oit ling...muehehe...
adoii ff..lawa bha yg no 2 tuh..i laikk..so hot beb..nice la..i think u should put no 2 as no 1..hiks..alamakk..speaking suda aku...analeigh lawa..tp xselawa ling..ling lg lawa..kipas ni weihh...mane ar taw kot2 aku dpt g melaka free..wkakaaa..

Fifiey82 said...

muakakakka prasan pepo

Fifiey82 said...

adei okf itu org yg sama... kah aku yg blur ni

znn said...

tau bah sis ff..hohoho..cuma xleh tgk jaa kalu ada kat tv pon..xpnh missed sblm ni dr 2nd smpai 10 tau..yg 11 n 1 ja x pnh tgk 1 episod pun .. ;(

znn said...

i like naema... always naema..waahhh!!! :p

Anonymous said...

aku suka elina... tapi dia dah terkeluar pulak. huhuhuh

Fifiey82 said...

elina lembap lah... mula2 jer suka elina... yeyeye elina dah kluar muakakakakka

Fifiey82 said...

nebes tgk di utube ada tu smpi episode 12 sdh di utube

Blog Archive

 

©2009 Welcome To My Life | by TNB