Sejuta Cinta

17 October 2008

Permintaan Terakhir

Salam... Helo2.... gigih pula nak update blog harini... ni atas permintaan die hard fan aku.. dia yer yer aaa ajer suh aku upload gambo lagi... ni jer koleksi gambo2 yg aku ada... yg lenlain tu ada... tp malas beno aku nak edit...

Ni gambo tgh neves ni... sama ngan dgn Dato Siti... wakakakaka

Ni Time Dinner Kolej Kediaman... Masa Ni Aku Masih Tggl Hostel...

Ada Nametag Lagi... Aku Penolong Pengarah Bhg Sambutan Majlis Dinner Malam Tu...
(Nak Juga Bagitau Tu... Biasalah Aku Kan Gila Kuasa)

Time Ni Konvo Abang Aku... Jadi Aku Merasalah Juga Pakai Baju Konvo... Manatau Aku Tak Sempat Nak Berkonvo...

Ni Aku Ni The Latest Pic...


Oklah ni jer kot yang mampu di upload memandangkan tenet terlalu laju... semua benda nak di upload pun jadi laju sangat2... sekian makaseh....


2 comments:

znn said...

sissssssssssss...cumil owh sis kuh.. :p

Fifiey82 said...

waakakakkaka mmg cumil....

kamu yg bawaku tebang..... kembang...kembang,,,,

Blog Archive

 

©2009 Welcome To My Life | by TNB