Sejuta Cinta

17 October 2008

Salimna Ya Rahman...


Assalammualaikum... tujuan entry kali ini bukanlah untuk mengundang sensitiviti pelbagai pihak tapi adalah untuk menyedarkan betapa jahilnya kita tidak pernah tahu sedikitpun mengenai penderitaan saudara2 kita... Silalah layari laman ini... saya menyeru kepada kawan2 semua...saya sendirik menangis teresak2 membaca luahan hati pengarang... dengan cerita2 yang menyayat hati... Ya Allah... berikanlah hamba-hambamu kekuatan di akhir2 zaman ini... Selamatkanlah kami Ya Allah... Bantulah Kami Ya Allah... hanya itu terlintas dan terdetik di hati kecil aku...saya sendiri secara jujur tidak pernah ambil pusing perkara2 seperti ini... sehinggalah hati saya terdetik mencari bacaan ilmiah melalui internet...Renung-renungkanlah wahai saudara-saudaraku...

...Wallahua'lam Bisthawab...


5 comments:

okfind88 said...

weii..sedey lol citer ni..pg2 aku da baca...mmg aku xpenah dgr citer yg hj kamarudin tu....mmg sedey....astagfirullah hal azim...al fatihah kpd jihad2 islam..

Fifiey82 said...

aku pon sedih yop... knapalah kita mcm ni x sedar2 lagi walhal pekara ni dah lama sgt jadi... sekarang pulak makin menjadi2 tp kita masih jugak mcm tu rela agama kita diperkotak-katikkan.... sepatutnya kita berjuang untuk agama kita walau nyawa di hujung pedang... sedihhhh yopppp.... yop ko promotlah yer pasal benda ni.... sekurang2nya kita x lalai lagi lepas ni....

Fifiey82 said...

aku paling sedih kisah 3 beranak tu yop.... baby 5 bulan lagi tu yop kena pancung..... kejammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

okfind88 said...

yoop..citer 3 banak tu sedey..walaupon 5 ari da xde..tp..mayat durang still elok..aku da pas kt adik badik aku pg td...kejamm btul durang...xsangka aku ade lg manusia mcm tu...

Fifiey82 said...

yop mencik aku laknatullah btl lah.... eeeeeeeeee gerammmm

Blog Archive

 

©2009 Welcome To My Life | by TNB