Sejuta Cinta

14 October 2008

Layer...

Salammmm.... harini study mmg takder mood lagi... maklumlah br balik... masih rindu rumah walaupon dah ada 3G, video conf, mcm2 lah... tp tetap x sama... kemarin aku gi gunting rambut bg layer rambut... balik2 tgk cermin... mula lah nak prasan lawa kan... mueheheh.... letak gambar takleh lah yop...kang aku kena kejar datuk2 dan anak raja... fhm2 lah... oklah nnti aku post lagik... nak mandi.... ahhh lupa td aku masuk chatroom stacy tu... tetiba kan semlm aku teringat member2 lama yg chat situ dulu antaranya, firman, zazazul a.k.a zz, ramai lagi lah... cam boring pulak skrg pasal baru2 kan... dulu best jugak walau gaduh2 tp hapening tetap menten... skrg ada kureng skit... maybe semua dah bz kan.... oklah itu jer kot aku nak membebel... sekian makaseh...


Hah lebih kurang mcm ni lah aku layer rambut aku... cuma tak kaler jer... harammmm kaler2

4 comments:

okfind88 said...

aku pown wendu durang weihh..sobsob..trase trasing je aku..hmm

fifiey82 said...

jgnlah terasing... nnti kene campak gi amerika... muehehheeheh... rindu itu adlh anugerah dr Allah....

fazrin2211 said...

xchange link,bak kata okfind88,wakakakakaa

Fifiey82 said...

boleh jer....

Blog Archive

 

©2009 Welcome To My Life | by TNB